oferta trustIT
Service Desk
Pomoc techniczna i codzienne wsparcie użytkownika w zakresie obsługi urządzeń
Service Desk TrustIT to szybkie i skuteczne wsparcie użytkowników
- Wszystkie zgłoszenia kierujesz w jedno miejsce: centralny punkt kontaktu
- Jesteśmy dostępni 24/7 – 365
- Komunikujemy się w językach: polskim, angielskim i niemieckim
- Czas reakcji i realizacji zgłoszenia są ściśle określone w SLA
- Dobierz kanał kontaktu do własnych preferencji: mail, telefon, formularz zgłoszeniowy
Strategia naszego działania
Szybko rozwiązujemy problemy
Szybka pomoc naszego Service Desk minimalizuje czasy przestoju i pozwala użytkownikom na efektywniejszą pracę, 80% zgłoszeń w godzinach 9 – 17 odbieramy przed 5 dzwonkiem
Centralizacja zgłoszeń
Dzięki jednemu punktowi kontaktu dla wszystkich zgłoszeń IT, nasz Service Desk ułatwia zarządzanie i śledzenie problemów oraz zapewnia uporządkowany sposób ich rozwiązywania
Dostęp do specjalistycznej wiedzy
Nasz Service Desk oferuje dostęp do najlepszej klasy specjalistów IT, którzy posiadają szeroką wiedzę techniczną i mogą szybko znaleźć rozwiązanie nawet dla skomplikowanych problemów
Zapewniamy ciągłość działania
Dzięki natychmiastowemu reagowaniu na incydenty, awarie i problemy, Service Desk TrustIT zapewnia ciągłość działania krytycznych systemów i aplikacji, co jest kluczowe dla działalności każdej organizacji
Analizujemy Twoje zgłoszenia
Systematyczne zbieranie danych o incydentach i problemach pozwala nam na analizę przyczyn i udoskonalenie procesów oraz procedur, co prowadzi do zmniejszenia liczby przyszłych problemów
Klasyfikujemy zgłoszenia
Service Desk dokonuje klasyfikacji zgłoszeń w kategoriach: awaria, usterka, prośba o usługę, informacja. Na tej podstawie sam rozwiązuje problem lub kieruje użytkownika do odpowiedniej jednostki
System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń
Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia
Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu
System zarządzania SLA i jakością obsługi
System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość
Szczegółowa dokumentacja
Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT
Szybsza dostępnosć wsparcia
Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji
Wysoki poziom satysfakcji klientów
Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów
Natychmiastowe wsparcie terenowe
Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku
91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie
porozmawiajmy
Umów się na konsultację!
TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.