oferta trustIT

Service Desk

Pomoc techniczna i codzienne wsparcie użytkownika w zakresie obsługi urządzeń

Service Desk TrustIT to szybkie i skuteczne wsparcie użytkowników

 

  • Wszystkie zgłoszenia kierujesz w jedno miejsce: centralny punkt kontaktu
  • Jesteśmy dostępni 24/7 – 365
  • Komunikujemy się w językach: polskim, angielskim i niemieckim
  • Czas reakcji i realizacji zgłoszenia są ściśle określone w SLA
  • Dobierz kanał kontaktu do własnych preferencji: mail, telefon, formularz zgłoszeniowy

 

Grafika przedstawiająca interaktywny i dynamiczny interfejs usługi Service Desk TrustIT, z ikonami reprezentującymi wsparcie techniczne, komunikację z klientem i zarządzanie zgłoszeniami.

Strategia naszego działania

Szybko rozwiązujemy problemy

Szybka pomoc naszego Service Desk  minimalizuje czasy przestoju i pozwala użytkownikom na efektywniejszą pracę, 80% zgłoszeń w godzinach 9 – 17 odbieramy przed 5 dzwonkiem

Centralizacja zgłoszeń

Dzięki jednemu punktowi kontaktu dla wszystkich zgłoszeń IT, nasz Service Desk ułatwia zarządzanie i śledzenie problemów oraz zapewnia uporządkowany sposób ich rozwiązywania

Dostęp do specjalistycznej wiedzy

Nasz Service Desk oferuje dostęp do najlepszej klasy specjalistów IT, którzy posiadają szeroką wiedzę techniczną i mogą szybko znaleźć rozwiązanie nawet dla skomplikowanych problemów

Zapewniamy ciągłość działania

Dzięki natychmiastowemu reagowaniu na incydenty, awarie i problemy, Service Desk TrustIT zapewnia ciągłość działania krytycznych systemów i aplikacji, co jest kluczowe dla działalności każdej organizacji

Analizujemy Twoje zgłoszenia

Systematyczne zbieranie danych o incydentach i problemach pozwala nam na analizę przyczyn i udoskonalenie procesów oraz procedur, co prowadzi do zmniejszenia liczby przyszłych problemów

Klasyfikujemy zgłoszenia

Service Desk dokonuje klasyfikacji zgłoszeń w kategoriach: awaria, usterka, prośba o usługę, informacja. Na tej podstawie sam rozwiązuje problem lub kieruje użytkownika do odpowiedniej jednostki

System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń

Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia

Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu

System zarządzania SLA i jakością obsługi

System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość

Szczegółowa dokumentacja

Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT

Szybsza dostępnosć wsparcia

Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji

Wysoki poziom satysfakcji klientów

Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów

Natychmiastowe wsparcie terenowe

Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku

91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie

porozmawiajmy

Umów się na konsultację!

TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.