oferta trustIT

Administracja M365 / Google Workspace

Dobór usług umożliwiający personalizację ustawień

Dobieramy produkty i usługi umożliwiające personalizację ustawień, zabezpieczeń i dostępu

  • Wdrażamy rozwiązania Microsoft i Google jako oficjalny partner
  • Zapewniamy pomoc techniczną w konfiguracji i obsłudze narzędzi
  • Doradzamy w doborze subskrypcji
  • Zapewniamy bezpieczeństwo i sprawną migracja usług
  • Monitorujemy wydajność usług

 

Grafika przedstawiająca usługę Administracji Microsoft 365 i Google Workspace przez TrustIT, z ikonami produktów, zabezpieczeń i chmury danych, podkreślająca personalizację, bezpieczeństwo i wsparcie techniczne.

Wysokie standardy obsługi

Wdrażamy rozwiązania Microsoft i Google jako oficjalny partner

To gwarancja naszego doświadczenia i wiedzy – mamy dostęp do szkoleń i materiałów edukacyjnych, dzięki którym podnosimy kwalifikacje

Zapewniamy pomoc techniczną w konfiguracji i obsłudze narzędzi

Zapewniamy kompleksową pomoc techniczną w konfiguracji i bieżącej obsłudze narzędzi, co umożliwia firmom poprawę jakości pracy

Doradzamy w doborze subskrypcji

Optymalizujemy koszty i zwiększamy produktywność poprzez dostosowanie pakietów subskrypcyjnych do ich specyficznych potrzeb biznesowych

Zapewniamy bezpieczeństwo i sprawną migrację usług

Przenosimy dane do chmury, minimalizując ryzyko utraty danych i przestojów, co pozwala na bezproblemowe kontynuowanie operacji biznesowych z zachowaniem najwyższych standardów ochrony informacji

Dobieramy usługi umożliwiające personalizację ustawień

Umożliwiamy firmom dostosowanie narzędzi chmurowych do unikalnych wymagań ich środowiska pracy – podnosimy poziom satysfakcji użytkowników dzięki środowisku pracy dostosowanym do ich potrzeb

Monitorujemy wydajność usług

Monitorujemy wydajność usług i reagujemy na wszelkie problemy. Zarządzamy aktualizacjami i konfiguracjami, aby zapewnić najlepsze działanie i bezpieczeństwo systemów.

System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń

Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia

Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu

System zarządzania SLA i jakością obsługi

System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość

Szczegółowa dokumentacja

Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT

Szybsza dostępnosć wsparcia

Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji

Wysoki poziom satysfakcji klientów

Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów

Natychmiastowe wsparcie terenowe

Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku

91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie

porozmawiajmy

Umów się na konsultację!

TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.