oferta trustIT

Cybersecurity

Ochrona systemów, sieci i danych przed atakami, uszkodzeniami lub nieautoryzowanym dostępem

Chronimy systemy, sieci, programy i dane przed atakami, uszkodzeniami lub nieautoryzowanym dostępem

  • Stale monitorujemy bezpieczeństwo zasobów IT
  • Przeprowadzamy kampanie phishingowe oraz spear – phishingowe
  • Aktywnie i natychmiast reagujemy na zagrożenia
  • Konfigurujemy urządzenia, aby były odpowiednio chronione przed nieupoważnionymi osobami
  • Podnosimy świadomość o zagrożeniach
  • Monitorujemy zgodność urządzeń końcowych z politykami bezpieczeństwa

 

Grafika przedstawiająca kompleksową usługę Cybersecurity TrustIT, z ikonami symbolizującymi ochronę systemów, monitorowanie bezpieczeństwa, reakcję na zagrożenia i edukację w zakresie cyberbezpieczeństwa.

Strategia naszego działania

Stale monitorujemy bezpieczeństwo zasobów IT

Natychmiast identyfikujemy i reagujemy na zagrożenia, znacząco podnosząc poziom ochrony danych firmy i minimalizując ryzyko incydentów bezpieczeństwa

Przeprowadzamy kampanie phishingowe oraz spear - phishingowe

Testujemy i wzmacniamy odporność organizacji na coraz bardziej wyrafinowane ataki cybernetyczne, co skutkuje znaczącym zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa danych

Natychmiast reagujemy na zagrożenia

Zapewniamy firmom ciągłość działania ich systemów IT oraz ochronę przed utratą danych i reputacji, gwarantując szybkie przywrócenie normalnego funkcjonowania po incydencie bezpieczeństwa

Konfigurujemy urządzenia, aby były odpowiednio chronione przed nieupoważnionymi osobami

Minimalizujemy ryzyko wycieku danych zapewniając spokój ducha dzięki solidnej obronie przed cyberatakami i naruszeniami prywatności

Podnosimy świadomość o zagrożeniach

Systematyczne zbieranie danych o incydentach i problemach pozwala na analizę przyczyn i udoskonalenie procesów oraz procedur, co prowadzi do zmniejszenia liczby przyszłych problemów.

Monitorujemy zgodność z politykami bezpieczeństwa

Service Desk dokonuje klasyfikacji zgłoszeń w kategoriach: awaria, usterka, prosba o usługę, informacja. Na tej podstawie sam rozwiązuje problem lub kieruje uzytkownika do odpowiedniej jednostki.

System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń

Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia

Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu

System zarządzania SLA i jakością obsługi

System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość

Szczegółowa dokumentacja

Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT

Szybsza dostępnosć wsparcia

Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji

Wysoki poziom satysfakcji klientów

Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów

Natychmiastowe wsparcie terenowe

Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku

91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie

porozmawiajmy

Umów się na konsultację!

TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.