oferta trustIT
Cybersecurity
Ochrona systemów, sieci i danych przed atakami, uszkodzeniami lub nieautoryzowanym dostępem
Chronimy systemy, sieci, programy i dane przed atakami, uszkodzeniami lub nieautoryzowanym dostępem
- Stale monitorujemy bezpieczeństwo zasobów IT
- Przeprowadzamy kampanie phishingowe oraz spear – phishingowe
- Aktywnie i natychmiast reagujemy na zagrożenia
- Konfigurujemy urządzenia, aby były odpowiednio chronione przed nieupoważnionymi osobami
- Podnosimy świadomość o zagrożeniach
- Monitorujemy zgodność urządzeń końcowych z politykami bezpieczeństwa
Strategia naszego działania
Stale monitorujemy bezpieczeństwo zasobów IT
Natychmiast identyfikujemy i reagujemy na zagrożenia, znacząco podnosząc poziom ochrony danych firmy i minimalizując ryzyko incydentów bezpieczeństwa
Przeprowadzamy kampanie phishingowe oraz spear - phishingowe
Testujemy i wzmacniamy odporność organizacji na coraz bardziej wyrafinowane ataki cybernetyczne, co skutkuje znaczącym zwiększeniem poziomu bezpieczeństwa danych
Natychmiast reagujemy na zagrożenia
Zapewniamy firmom ciągłość działania ich systemów IT oraz ochronę przed utratą danych i reputacji, gwarantując szybkie przywrócenie normalnego funkcjonowania po incydencie bezpieczeństwa
Konfigurujemy urządzenia, aby były odpowiednio chronione przed nieupoważnionymi osobami
Minimalizujemy ryzyko wycieku danych zapewniając spokój ducha dzięki solidnej obronie przed cyberatakami i naruszeniami prywatności
Podnosimy świadomość o zagrożeniach
Systematyczne zbieranie danych o incydentach i problemach pozwala na analizę przyczyn i udoskonalenie procesów oraz procedur, co prowadzi do zmniejszenia liczby przyszłych problemów.
Monitorujemy zgodność z politykami bezpieczeństwa
Service Desk dokonuje klasyfikacji zgłoszeń w kategoriach: awaria, usterka, prosba o usługę, informacja. Na tej podstawie sam rozwiązuje problem lub kieruje uzytkownika do odpowiedniej jednostki.
System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń
Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia
Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu
System zarządzania SLA i jakością obsługi
System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość
Szczegółowa dokumentacja
Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT
Szybsza dostępnosć wsparcia
Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji
Wysoki poziom satysfakcji klientów
Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów
Natychmiastowe wsparcie terenowe
Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku
91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie
porozmawiajmy
Umów się na konsultację!
TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.
Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.