oferta trustIT

Administracja Chmurą

Zarządzanie zasobami działającymi w środowisku chmurowym Microsoft Azure

Zarządzanie i optymalizacja zasobów, usług i aplikacji działających w środowisku chmurowym Microsoft Azure

  • Zapewniamy wydajność, bezpieczeństwo i dostępność
  • Doskonalimy technologie chmurowe dla większych oszczędności
  • Zarządzamy chmurą i dobieramy odpowiednie narzędzia do zarządzania
  • Dbamy o bezpieczeństwo i zapewniamy zgodność z wymogami regulacyjnymi i poaudytowymi
  • Automatyzujemy procesy dostarczania rozwiązań w chmurze

 

Grafika prezentująca usługę Administracja Chmurą TrustIT, z akcentami na zarządzanie zasobami w chmurze, optymalizację kosztów i bezpieczeństwo danych, symbolizowane przez chmury, ikony pieniędzy i tarcze.

Wysokie standardy obsługi

Zapewniamy wydajność, bezpieczeństwo i dostępność

Dostosowujemy ustawienia środowiska, by usługi dynamicznie dostosowywały zasoby i były duplikowane w różnych strefach dostępności

Doskonalimy technologie chmurowe dla większych oszczędności

Dostosowujemy architekturę aplikacji do modelu bezserwerowego lub kontenerów, co może zredukować koszty infrastruktury i operacyjne

Zarządzamy chmurą i dobieramy odpowiednie narzędzia do zarządzania

Dobieramy narzędzia i usługi Azure, które najlepiej wspierają specyficzne wymagania projektu

Zapewniamy zgodność z wymogami regulacyjnymi i poaudytowymi

Używamy Azure Compliance Manager do śledzenia zgodności ze standardami branżowymi i regulacjami prawnymi, ułatwiając audyty i oceny ryzyka

Automatyzujemy procesy dostarczania rozwiązań w chmurze

Automatycznie testujemy i wdrażamy aplikacje oraz usługi, minimalizując ryzyko błędów i przyspieszając cykl dostarczania oprogramowania

Implementujemy monitoring i analitykę

Wykorzystujemy narzędzi Azure, takie jak Azure Monitor i Azure Application Insights, do śledzenia wydajności, dostępności i zużycia zasobów przez usługi i aplikacje

System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń

Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia

Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu

System zarządzania SLA i jakością obsługi

System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość

Szczegółowa dokumentacja

Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT

Szybsza dostępnosć wsparcia

Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji

Wysoki poziom satysfakcji klientów

Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów

Natychmiastowe wsparcie terenowe

Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku

91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie

porozmawiajmy

Umów się na konsultację!

TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.