oferta trustIT

Sieci i Bezpieczeństwo

Monitorowanie i konfiguracja infrastruktury sieciowej, aby zapewnić dostęp do zasobów

Monitorujemy, analizujemy i konfigurujemy infrastrukturę sieciową, aby zapewnić dostęp do zasobów

  • Projektujemy i konfigurujemy sieci LAN, WLAN, Wi-Fi
  • Tworzymy sieci VPN
  • Wdrażamy zapory sieciowe (firewall), SIEM, EDR
  • Optymalizujemy efektywność
  • Zapewniamy bezpieczeństwo i monitoring sieci
  • Przeprowadzamy ocenę bezpieczeństwa sieci

 

Grafika ilustrująca usługę Sieci i Bezpieczeństwo oferowaną przez TrustIT, pokazująca monitorowanie, analizę i konfigurację infrastruktury sieciowej, wraz z zaawansowanymi rozwiązaniami bezpieczeństwa takimi jak zapory sieciowe i sieci VPN

Strategia naszego działania

Projektujemy i konfigurujemy sieci LAN, WLAN, Wi-Fi

Zapewniamy firmom niezawodne, szybkie i bezpieczne połączenia sieciowe, umożliwiające efektywną komunikację w dynamicznie zmieniającym się środowisku biznesowym

Tworzymy sieci VPN

Umozliwiamy firmom bezpieczny dostęp zdalny dla pracowników, zapewniając ochronę przesyłanych danych i zachowanie ciągłości działania biznesu, niezależnie od lokalizacji użytkowników

Wdrażamy zapory sieciowe (firewall), SIEM, EDR

Gwarantujemy firmom kompleksową ochronę przed cyberzagrożeniami na wszystkich poziomach infrastruktury IT, zwiększając bezpieczeństwo w czasie rzeczywistym

Optymalizujemy efektywność

Poprzez optymalizację zarządzania siecią i zabezpieczeniami, podnosimy efektywność operacyjną, ograniczamy ryzyko wystąpienia awarii i obniżamy koszty, zapewniając niezawodność i ochronę dla procesów biznesowych

Zarządzamy bezpieczeństwem i monitorujemy sieć

W czasie rzeczywistym gromadzimy, oceniamy i podejmujemy działania w odpowiedzi na incydenty bezpieczeństwa, zabezpieczając punkty końcowe przed potencjalnymi zagrożeniami

Przeprowadzamy ocenę bezpieczeństwa sieci

Przeprowadzamy oceny bezpieczeństwa w celu identyfikacji słabych punktów i luk w zabezpieczeniach, symulujemy zagrożenia w celu oceny skuteczności istniejących zabezpieczeń

System ticketowy do jeszcze lepszej obsługi zgłoszeń

Z łatwością monitorujesz postęp swojego zgłoszenia

Śledzisz status swoich zgłoszeń oraz monitorujesz postęp w ich rozwiązywaniu

System zarządzania SLA i jakością obsługi

System pozwala na monitorowanie i spełnianie ustalonych SLA , co zapewnienia wysokiej jakości obsługę i terminowość

Szczegółowa dokumentacja

Szczegółowa dokumentacja pozwala na analizę przyczyn problemów, optymalizację procesów oraz generowanie raportów i analiz dotyczących obsługi IT

Szybsza dostępnosć wsparcia

Minimalizujemy przestoje w pracy i utrzymujemy ciągłość działania organizacji

Wysoki poziom satysfakcji klientów

Szybsza reakcja, wygodna komunikacja oraz możliwość śledzenia postępu wpływają na wysoki poziom zadowolenia naszych klientów

Natychmiastowe wsparcie terenowe

Reagujemy niezwłocznie na każde zgłoszenie, które wymaga wsparcia na miejscu. Oddziały TrustIT znajdują się w 4 różnych lokalizacjach w Polsce: w Łodzi, w Warszawie, w Mysłowicach i w Gdańsku

91,3% zgłoszeń realizujemy zdalnie

porozmawiajmy

Umów się na konsultację!

TrustIT jest odpowiedzią na wszystkie Twoje pytania. Umów się na niezobowiązującą konsultację, w której zaprezentujemy możliwości narzędzia w kontekście celów i specyfiki Twojego biznesu.

Wysyłając formularz wyrażasz zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z Polityką Prywatności.