Obsługa telefonii IP

Telefony w Twojej firmie

Żadna firma nie funkcjonuje bez sieci telefonicznej. W miarę rozrastania się – przybywa aparatów oraz oprogramowania do obsługi sprawnie działającego Call Center. Dlatego też obsługa rozbudowanej sieci wymaga specjalistycznej koordynacji.

Połączenia obsługiwane przez sieć komputerową nie tylko ułatwiają komunikację, ale przynoszą również znaczne oszczędności.

obsluga-telefonii-IP - www.trustit.pl

Co zapewniamy?

Pierwszym krokiem do zbudowania sieci dla telefonii IP jest zastąpienie telefonów analogowych telefonami IP. Oprócz doradztwa w tym zakresie zapewniamy:

  • budowę platformy telekomunikacyjnej;
  • konfigurację oprogramowania związanego z telefonią IP oraz administrację systemami CRM;
  • zintegrowaną obsługę komunikacji pomiędzy urządzeniami różnego typu (telefon, e-mail);
  • przystosowanie aparatów IP do obsługi wielu funkcjonalności (historia połączeń, książka telefoniczna, przekierowywanie połączeń, funkcja oddzwaniania);
  • administrację, monitorowanie i usuwanie usterek komputera centralnego, obsługującego sieć telefonii IP.

Najczęstsze awarie telefonii IP

Ponieważ połączenia w telefonii IP realizowane są poprzez sieć LAN/WAN, powodem braku możliwości wykonania połączenia może być awaria sieci. W takim przypadku należy spróbować nawiązać połączenie z siecią.

Prawdopodobną przyczyną tego błędu jest brak lub niepoprawność integracji telefonii IP z oprogramowaniem. Należy ponownie wykonać operację, dzięki której obie funkcjonalności będą zintegrowane. W razie potrzeby należy skontaktować się z helpdeskiem.

W tej sytuacji mamy dwa rozwiązania. Po pierwsze można podjąć próbę zresetowania połączenia i sprawdzenia, czy sieć funkcjonuje sprawnie. Po drugie możemy wymienić słuchawki i sprawdzić ich poprawność połączenia z komputerem.

Korzyści z powierzenia obsługi telefonii IP firmie zewnętrznej

Ciężar obsługi tak skomplikowanego mechanizmu nie jest łatwy do udźwignięcia. Bardzo często zatrudnienie jednego specjalisty nie pozwala na efektywne funkcjonowanie sieci. Powierzenie tego obowiązku dobrej firmie informatycznej zapewnia:

  • obniżenie kosztów pracowniczych związanych z zatrudnieniem kilku specjalistów ds. IT;
  • dostęp do platformy zarządzającej z możliwością odsłuchania każdej rozmowy z Klientem;
  • możliwość weryfikacji i planowania kosztów;
  • stały monitoring sieci i bieżące usuwanie awarii;
  • powiązania z wieloma urządzeniami i dodatkowymi funkcjonalnościami ułatwiającymi procesy biznesowe;
  • administrację i nadzór specjalistów nad siecią komputerową.
obsluga-telefonii-IP - www.trustit.pl

Spraw, aby każdy telefon był odebrany na czas!