Zapewniamy niezawodne rozwiązania outsourcingu IT dla Twojego biznesu.
Profesjonalny outsourcing usług IT
Sprawnie działająca strefa IT to podstawa w wielu branżach. W TrustIT rozumiemy potrzeby naszych klientów, dlatego stawiamy na profesjonalną obsługę i niezmiennie wysoką jakość świadczonych usług. Doskonale wiemy, że w świecie biznesu liczy się każda sekunda, a błyskawiczny czas reakcji ma w wielu projektach kluczowe znaczenie. Dlatego w naszym helpdesku odbieramy telefon przed piątym sygnałem! Nasz outsourcing IT został tak opracowany, abyśmy mogli spełniać oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Jeśli pomoc zdalna okazuje się mało efektywna, szybko podejmujemy decyzję o podjęciu interwencji – jedziemy do klienta, by na miejscu usunąć usterkę. Nasz serwis pracuje w miastach: Warszawa, Łódź oraz w rejonie Śląska – obsługujemy Gliwice i Katowice.
Codzienne wsparcie w strefie IT
W TrustIT projektujemy sieci informatyczne, obsługujemy, czyli konfigurujemy i administrujemy serwery, opiekujemy się również pocztą firmową z zachowaniem wszystkich zasad bezpieczeństwa danych. Gwarantujemy ciągłość pracy w każdym call center znajdującym się pod naszymi skrzydłami, dzięki usłudze opieki nad telefonią IP. Zarządzamy kompleksowo urządzeniami w firmach naszych klientów. Jednocześnie dbamy, by usługi były wykonywane sprawnie, a podejmowane działania przynosiły realne korzyści. Klienci TrustIT, którzy zdecydują się na outsourcing IT, mogą liczyć na obniżenie kosztów utrzymania parku maszynowego, skrócenie przestojów w pracy spowodowane awariami serwera, stacji roboczych oraz urządzeń peryferyjnych. Jak wynika z naszego doświadczenia, bardzo ważnym elementem jest codzienne wsparcie w strefie IT i pomoc użytkownikom, gdy wystąpią problemy z działaniem urządzeń lub programów. Dlatego pozostajemy w stałym kontakcie z naszymi klientami.
Outsourcing IT – działamy w wielu miastach w całym kraju
Dzięki profesjonalizmowi oraz elastycznemu podejściu do potrzeb naszych klientów oferujemy swoje usługi w zakresie outsourcing IT w wielu miastach w Polsce. Nasz wykwalifikowany zespół działa w lokalizacjach – Łódź, Katowice, Warszawa, Gliwice, Bytom, Rybnik oraz Sosnowiec. Potrzebujesz wsparcia technicznego, fachowej porady, sprawnej obsługi poszczególnych segmentów IT Twojej firmy? W TRUST IT otrzymasz kompleksową pomoc w każdym z aspektów tej ważnej dziedziny, a kompleksowe rozwiązania oferowane w ramach obszaru, jakim jest outsourcing IT pozwolą Ci działać sprawnie każdego dnia. Co zyskasz korzystając z naszych usług? Jesteśmy gwarancją bezpieczeństwa Twoich danych oraz płynnego działania systemów stosowanych w Twojej firmie, zapewniamy całodobową opiekę specjalistyczną IT i najlepszych ekspertów, którzy w każdej z naszych siedzib w: Warszawie, Łodzi, Katowicach, Gliwicach, Bytomiu, Rybniku oraz Sosnowcu oferują najwyższą jakość obsługi dopasowaną do indywidualnych potrzeb.
TrustIT blisko Twojej firmy!
Potrzebujesz obsługi IT w Katowicach? Cały Śląsk to rejon, w którym działa nasza firma! Sprawdź dane kontaktowe tutejszego oddziału. A może potrzebujesz obsługi informatycznej w Warszawie? Jeżeli prowadzisz biznes w stolicy Małopolski, sprawdź opcję obsługi IT w Krakowie. Działamy dla Ciebie w tych miejscach, dopuszczając możliwość nie tylko zdalnego wsparcia, ale też interwencji osobistej na miejscu zdarzenia. Zapraszamy do współpracy!
Helpdesk przeznaczony dla pracowników danej firmy funkcjonuje 365 dni w roku. Natychmiastową pomoc zdalną można uzyskać telefonicznie oraz mailowo.
Zajmujemy się obsługą serwerów, oferując zarówno ich konfigurację, jak i administrację. W zależności od preferencji, macierze obsługujemy poprzez platformę sprzętową lub programową.
Sieć nie ma przed nami tajemnic. Projektujemy sieci informatyczne, zajmujemy się obsługą urządzeń z nimi powiązanych, a także łączymy sieci lokalne danej firmy, tworząc globalne powiązania.
Oferujemy kompleksowe zarządzanie siecią, serwerami, urządzeniami biurowymi, komputerami, zapobiegając awariom i przywracając im pełną sprawność.
Administrujemy serwerem MS Exchange, dbając o bezpieczeństwo danych zgromadzonych na poczcie firmowej oraz o poprawną konfigurację skrzynek.
Integrujemy oprogramowanie, aplikacje i aparaty w ramach obsługi telefonii IP, usprawniając działanie każdego Call Center.