Jaki zakres obsługi oferuje firma IT?

Oferta firmy IT może różnić się w zależności od tego, jaki jest profil przedsiębiorstwa, zakres jego działalności i kompetencje zatrudnionych w nim osób. Zanim zdecydujesz się na skorzystanie z jego usług, poznaj zakres obsługi, jakiego możesz oczekiwać. Ze względu na to, że jest on naprawdę bardzo szeroki, a w wielu przypadkach kompleksowy, outsourcing może się okazać najlepszym rozwiązaniem. Zwłaszcza gdy Twoja firma stoi w obliczu wyzwania, jakim jest automatyzacja procesów, zwiększenie wydajności, poprawa bezpieczeństwa danych oraz rozwój technologiczny.

Firma IT – czym się zajmuje?

W dobie postępu technologicznego oraz galopującej cyfryzacji Twoja firma nie może zostać w tyle. I nie zostanie, jeśli zdecyduje się na outsourcing usług informatycznych. Są one świadczone w sposób zdalny, ale też stacjonarnie (w Warszawie, Katowicach), gdy dojdzie do usterki lub system będzie wymagał resetu czy konfiguracji. Zobacz, czym w praktyce zajmuje się firma IT.

Obsługa stanowiska pracy

Od przygotowania aż po bieżące wsparcie stanowiska pracy wyposażonego w sprzęty komputerowe oraz oprogramowanie. Helpdesk to zdalna pomoc informatyczna świadczona każdego dnia, przez całą dobę. Kontakt z technikiem jest możliwy telefonicznie, mailowo, przez Skype lub czat. Reaguje on na zgłoszone usterki, a także pomaga w obsłudze i optymalizacji aplikacji i oprogramowania biurowego.

Obsługa macierzy i serwerów

Potrzebna jest profesjonalna obsługa, aby serwery i macierze działały poprawnie, a tym samym umożliwiały sprawne funkcjonowanie komputerów w sieci. Dzięki bieżącemu monitoringowi, jakim zajmuje się firma IT macierze utrzymują wysoką wydajność, dane są przesyłane ciągle i bezpiecznie, a system składowania danych jest skalowany i zarządzany.

Obsługa sieciowa

W ramach tej usługi firma IT podejmuje się audytu funkcjonującej sieci, przygotowuje ją do pracy, konfiguruje firewall i VPN. W razie awarii reaguje natychmiastowo, dostarczając wsparcie zdalne oraz szybko diagnozując problem i usuwając go. Rozwiązuje kwestie związane m.in. z brakiem dostępu do zasobów sieciowych, ograniczoną przepustowością sieci lokalnej czy niewykrywaniem komputerów w wewnętrznej sieci.

Obsługa administracyjna

Firma IT, którą zatrudnisz w ramach outsourcingu obsługi administracyjnej zajmie się kompleksowym przygotowaniem stanowiska komputerowego do pracy, ochroną antyspamową i antywirusową, kontrolerami Active Directory oraz użytkownikami i ich kontami, wreszcie zarządzaniem serwerami plikowymi.

Firma IT wspiera działalność przedsiębiorstw z różnych branż, dostarczając im gotowe rozwiązania oraz codzienne wsparcie serwisowe w wymienionych obszarach. Oferta zawsze dobierana jest w sposób indywidualny – w zależności od potrzeb Twojej działalności.